+ Follow | Dashboard
A M I R A ♥

D'owner


Assalamualaikum and annyeong Bounjour Alls ! Welcome to my blog. I'm Amira, owner of this blog. Do follow me okay ? InsyaAllah, i will follow u back :D
People Awesome


Let's talk with me

Put your URL blog, not your email
No harsh word please
Exchanges link already open



Big thanks

Template: Izyanyancinnamon
Best tutorial: Atieqah
Editor: Amira
Other:
Best view: Mozilla firefox

Ayat-ayat Lawak
kalo aku tangkai ko daunnye,
kalo aku aur ko tebingnye,
kalo aku kumbang ko bungenye,
kalo aku langit ko buminye,
& kalo aku tarzan ko le beruknye..

————————–

mulau mandan nyawuh ngenengah,
ngunung naik nenyemang ningnga,
anyur madan ningamung nanah,
muni yang maik ningenang nyua..
kesiannya awak..
sengau rupanya!

———————-

jika mentari datang memancar terik, biar aku menjadi payung mu,
jika ribut datang melanda, biar aku menjadi pelindung mu,
jika banjir datang mencurah, biar aku menjadi sampan mu,
jika ceti datang meminta hutang, biar aku lari dahulu…

——————


Bila kita cantik tak siapa memandang,
bila kita baik tak siapa memuji,
bila kita susah tak siapa menolong,
bila kita jatuh tak siapa mengangkat,
Tapi………
bila kita kentut semua mata memandang.

p/s : jangan marah ea kalau entry ini menyakitkan hati anda :)


| Newer Post